RAADHUIS groep is wat het zegt, een solide omgeving waar degelijk professioneel advies wordt gegeven. Door onze expertise en uitgebreide dienstverlening vermijden wij eenzijdig advies.
Deskundige raad die leidt tot financiële-, fiscale- en bedrijfsoplossingen op maat van uw budget, vermogen en onderneming.
RAADHUIS groep wil voor ondernemers en vrij beroepers een vertrouwenspartner zijn. Dit op alle domeinen die u kunnen helpen uw zaak en uw vermogen op te bouwen, in stand te houden of uit te breiden.
Wij zorgen voor totaal advies. Het unieke van RAADHUIS groep is dat onze specialisten vakoverstijgend denken en te werk gaan. Zij doen dit echter steeds in alle onafhankelijkheid en kunnen u daarom de optimale oplossing voorstellen.
Persoonlijke begeleiding staat centraal. Onze dossierbeheerders en experten van RAADHUIS groep ontvangen u graag in een van onze filialen of komen bij u langs op afspraak.
Onze verschillende diensten worden volledig los van elkaar voorgesteld en er kan in alle vrijheid voor elke dienst afzonderlijk worden gekozen, zonder beperkingen of financiële stimuli om alle diensten bij RAADHUIS groep te nemen. De kwaliteit van onze dienstverlening is niet afhankelijk van het aantal diensten waarvoor men op RAADHUIS groep wenst beroep te doen, noch van het al dan niet beroep doen op andere dienstverleners in dezelfde sectoren als waar RAADHUIS groep in actief is.
Achter Raadhuis staat een sterk team van gepassioneerde professionals, elk met hun eigen expertise. Samen delen we een gezamenlijke missie: jou begeleiden met advies op maat, op elk kruispunt in je leven. Maak kennis met de mensen die elke dag het verschil maken voor onze klanten.
> 1995
Filip Misseeuw start met boekhouding en verzekeringen in Jabbeke.
> 1997
Filip Misseeuw opent een boekhoudkantoor in Oostende en bankactiviteiten worden aan de groep toegevoegd door overname van ASLK kantoor te Jabbeke.
> 2001
Na een fusie tussen ASLK en de Generale Bank wordt het andere Fortis kantoor in Jabbeke overgenomen.
> 2005
Benedict Misseeuw start zijn carrière in het bankkantoor en loopt daar Bruno Haegebaert tegen het lijf, die op dat moment als verantwoordelijke voor de verzekeringen werkt. De verzekeringsportefeuille wordt groter door overnames in Knokke en Ruddervoorde en de vestiging in Knokke wordt geopend
> 2010
Bruno en Benedict de nemen de bank- en verzekeringsactiviteiten over. Er wordt gekozen om met AXA samen te werken als partner voor bankzaken.
> 2013
Alle Brugse activiteiten worden gecentraliseerd in een nieuw gebouw aan de Torhoutsesteenweg in Sint-Andries Brugge.
> 2015
Ze verwelkomen Kantoor Warlop in de groep waardoor een Torhoutse vestiging een feit wordt.
> 2015
Er wordt beslist om alle activiteiten & kantoren onder één overkoepelende naam te groeperen: RAADHUIS.
De bedoeling van RAADHUIS is dat onze klanten kunnen kennismaken of gebruik maken van alle verschillende expertises die we in huis hebben.
BOEKHOUDING & FISCALITEIT
maatschappelijke zetel:
Torhoutse Steenweg 272
8200 Sint-Andries
BTW: BE 0447.965.004
BIBF 70209509
MANAGEMENT
BEGELEIDING
maatschappelijke zetel:
Arcadelaan 2
8301 Knokke-Heist
BTW: BE 0454.289.305
ADMINISTRATIE &
HR
maatschappelijke zetel:
Zuidstraat 46
8820 Torhout
BTW: BE 0458.163.860
BOEKHOUDING & FISCALITEIT
maatschappelijke zetel:
Torhoutse Steenweg 272
8200 Sint-Andries
BTW: BE 0451.609.927
BIBF 70372183
Onze website maakt gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje die door een website kan worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken en door de gebruikte browser op uw computer wordt opgeslagen. Meer informatie vind u in onze ‘cookie-policy’. Klik op alle cookies toestaan voor een optimale surfervaring.