Werken bij raadhuis

Raadhuis, met kantoren in Brugge, Torhout, Knokke-Heist, Oostende en Kortrijk, is de gemeenschappelijke naam van een groep onafhankelijke bedrijven. Onder één dak wordt een waaier aan complementaire diensten aangeboden zoals accountancy, bank en verzekeringen.

Zoek je een rol waarin je jouw boekhoudkundige kennis kunt inzetten en uitbreiden?

Bij ons vind je niet alleen uitdagende taken, maar ook een team dat klaarstaat om je te verwelkomen!

Boekhoudkundig bediende

Als boekhoudkundig bediende bied je ondersteuning aan de accountants. Je takenpakket bevat het verzorgen van btw-aangiftes, het invoeren van facturen en het verwerken van bankafschriften op zowel maand- als kwartaalbasis. Daarnaast behoren voorbereidende taken zoals het helpen opstarten van nieuwe dossiers en het correct voeren van een digitale boekhouding tot het takenpakket.

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je volgde een relevante opleiding gelinkt aan de sector of bent bereid om je bij te scholen.
  • Ervaring binnen sector is mooi meegenomen. Weet je ons echter te overtuigen van je motivatie en goesting, dan verwelkomen we je graag.
  • Teamwork is jouw ding. Je maakt graag deel uit van een tof team dat elkaar ondersteunt.
  • Je zoekt een plek waar dynamiek voelbaar is en waar je niet vastzit aan strakke structuren en afgebakende taken.
  • Een portie (droge) humor kan je waarderen.


AANBOD

  • Je komt terecht in een West-Vlaamse familiale KMO met vlakke structuur.
  • Correcte verloning afhankelijk van je ervaring en opleiding.
  • Groepsverzekering, maaltijdcheques en ecocheques.
  • Opleidingsmogelijkheden zowel online als fysiek, geregeld interne seminaries.
  • Soepele verlofregeling.
  • Flexibele werktijden.
  • Jaarlijkse teamactiviteiten en attenties wanneer er iets te vieren valt.

Accountant / dossierbeheerder

Als accountant is het jouw missie om onze klanten dagelijks financieel vooruit te helpen. Onze klanten variëren van eenmanszaken en kleine KMO’s tot grote bedrijven in diverse sectoren. Jij staat hen fiscaal bij en neemt een adviserende rol op. Het voorbereidende werk wordt gedaan door je collega’s, waardoor er meer ruimte is voor fiscale optimalisatie en adviesverlening.

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je hebt een bachelor accountancy-fiscaliteit behaald of je weet ons te overtuigen van kennis/kwaliteiten.
  • Je zoekt een plek waar dynamiek voelbaar is en waar je niet vastzit aan strakke structuren en afgebakende taken.
  • Teamwork is jouw ding. Je maakt graag deel uit van een tof team dat elkaar ondersteunt.
  • Je waardeert een portie (droge) humor en brengt een positieve sfeer.

AANBOD

  • Een West-Vlaamse familiale KMO met een vlakke structuur.
  • Mogelijkheid om dichtbij te werken in een van onze kantoren: Brugge, Knokke-Heist, Torhout, Oostende of Kortrijk.
  • Competitieve verloning afhankelijk van je ervaring en opleiding.
  • Opleidingsmogelijkheden zowel online als fysiek, met geregeld interne seminaries om jouw kennis te verrijken.
  • Groepsverzekering, maaltijdcheques en ecocheques.
  • Soepele verlofregeling en flexibele werktijden voor een gezonde werk-privébalans.
  • Een bedrijfswagen is bespreekbaar.
  • Fulltime of 4/5.
  • Jaarlijkse teamactiviteiten en attenties om onze successen samen te vieren.

ADMINISTRATIEF ONTHAALBEDIENDE

Raadhuis, met kantoren in Brugge, Torhout, Knokke-Heist, Oostende, Kortrijk en Jabbeke, is de gemeenschappelijke naam van een groep onafhankelijke bedrijven. Onder één dak wordt een waaier aan complementaire diensten aangeboden zoals accountancy, bank & verzekeringen en vastgoed. Ter versterking van ons team kijken wij actief uit naar een administratief onthaalbediende.

Zoek jij een job met afwisseling, warme collega’s en een plek waar je als mens en medewerker wordt gewaardeerd?

Dan is deze functie misschien wel jouw volgende uitdaging!

JOBBESCHRIJVING

  • Als gezicht van Raadhuis sta jij in voor het onthaal van klanten, zowel op kantoor als telefonisch.
  • Je ondersteunt onze accountants en dossierbeheerders door administratieve taken in een klantendossier voor je rekening te nemen (bv.KBO-inschrijving, publicatie in het Belgisch Staatsblad)
  • Je aarzelt niet om via contact met ondernemingsloketten en diverse overheidsinstanties vragen en problemen van onze klanten op te lossen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aankopen.
  • Je biedt ondersteuning bij de digitalisering van de klanten en de dossiers
  • Met je multimedia skills hou je alle sociale mediakanalen zoals Linkedin, Instagram en onze eigen website up to date.
  • Je bent creatief in het schrijven van nieuwbrieven.

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je bent sociaal, vlot en communicatief
  • Je beschikt over sterke administratieve skills en een basiskennis boekhouding.
  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, zonder je flexibiliteit en stressbestendigheid te verliezen.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en schakelt indien nodig over naar het Frans (basis)
  • Je hebt een bachelordiploma en/of je beschikt over de nodige relevante ervaring.

AANBOD

  • Een warm welkom van jouw nieuwe collega’s en een goeie opleiding on-the-job.
  • Jezelf verder blijven ontwikkelen? Dat kan hier zeker, want stilstaan doen we hier niet.
  • Je krijgt van ons een voltijds contract van onbepaalde duur en een goede verloning die rekening houdt met jouw ervaring en talent.
  • Een uurrooster en verlofregeling in samenspraak met je collega’s zorgen ervoor dat de balans werk en privé optimaal blijft.
  • Daarnaast heb je heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, eindejaarspremie en ecocheques, …
  • Jaarlijkse teamactiviteiten en attenties wanneer er iets te vieren valt.

Interesse?

Neem contact met ons op via jobs@raadhuis.be of telefonisch op het nummer 050/61.17.70

Solliciteren